IBalance
  • Home
  • Neuro-Optometrie
    • Behandeltraject
  • Voor Wie
    • Lees- en leerproblemen
    • Hersenschudding/ PCS Whiplash Long-Covid
    • Visuele burnout
    • Prismabril bij fixatiedisparatie
  • Praktische informatie
  • Over
  • Contact
  • Menu Menu

Praktische informatie

Aanmelden

Je kunt je aanmelden via het contactformulier of door telefonisch contact op te nemen. Het is druk in de praktijk waardoor ik vaak de telefoon niet op kan nemen. Wanneer je een bericht inspreekt of je gegevens achterlaat via het contactformulier, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Het is fijn als je voorafgaand aan de intake de vragenlijst download en invult. Via de volgende links krijg je toegang tot de vragenlijst voor volwassenen en de vragenlijst voor kinderen.

Vragenlijst

Vragenlijsten

Klik hier om de vragenlijst voor volwassenen te downloaden.

Klik hier om de vragenlijst voor kinderen te downloaden.

Openingstijden

Dinsdag:  9:30 – 17:30 uur

Woensdag:  9:30 – 17:30 uur

Donderdag: 9:30 – 17:30 uur

Zaterdag (om de week): 9:30 – 17:00 uur

Tarieven

Intake
(duurt ong. 30 min )- € 60

Optometrisch binoculair onderzoek & rapportage
(duurt 45-60 min)  – € 145

Visuele trainingssessie
(duurt 45-60 min)  – € 90

Optometrische controle of second opinion
per 15 min  – € 30

Trainingsmateriaal:

  • Set met werktafel
    (doorgaans gebruikt bij lees- en leerproblemen)  – € 175
  • Set zonder werktafel  – € 145

Afzeggen van afspraken

Als je niet kunt komen op de afspraak, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten. Dit kan telefonisch of via e-mail. Afspraken die korter dan 48 uur voor de afspraak worden afgezegd, worden in rekening gebracht. Ik probeer altijd de ontstane gaten in de agenda op te vullen met een andere afspraak. Als dit lukt, dan wordt de afgezegde afspraak niet in rekening gebracht.

Vergoeding zorgverzekeraar

Optometrische visuele training en neuro-optometrische revalidatie wordt vooralsnog niet vergoed door de zorgverzekeraar. Ook niet wanneer je een aanvullende verzekering hebt.

Toch niet tevreden?

Ik doe er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden en heb je klachten, dan ga ik hier als volgt mee om:

  • Ik ontvang graag schriftelijk je klacht per e-mail of per brief.
  • Vervolgens nodig ik je uit om over je klacht te komen praten en om te kijken of we er gezamenlijk uit kunnen komen.
  • Lukt dit niet of wil je niet met mij in gesprek gaan, dan kun je je klacht kwijt aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
  • Ik ben hiervoor aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici. Op de website www.klachtenloketparamedici.nl vind je meer informatie en kun je je klachten indienen.
©IBalance - balans in zicht - contact - privacystatement
Scroll naar bovenzijde